27 oktober 2012

En lyckad dag!

Jag och Albin har varit på utflykt idag tillsammans med kompisarna Natalie och Isak. Buss, tåg och tunnelbana tog oss till Globen där showen Walking With Dinosaurs visades. Pojkarna var eld och lågor, både över den spännande resvägen och dinosarna. Jätteduktiga var de också, föreställningen var hela 1h och 45 min (med liten paus) vilket är lång tid, för i alla fall min treårings små ben att vara stilla. Albin har pratat om dinosaurier resten av dagen och nu på kvällen sa han "tack för idag och för att du tittare på osaurier med mig". Återstår bara att se om det blir några läskiga drömmar..

På eftermiddagen hälsade jag och Malte på mina föräldrar medan Jens och Albin var hemma och krattade löv. Nu sover småttingarna och Jens och jag ska lyxa till det med skaldjur och ett glas vitt. Sen stupar jag nog i säng efter en väldigt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar