3 oktober 2012

Hurra hurra

för vår Malte som blir 1 år idag! Närmare bestämt kl. 11.37 fyller lilltrollet år. Tänk att jag och Jens precis hade kommit in till BB nu vid 10, halv 11 tiden och jag var fortfarande osäker på om jag skulle föda idag och tyckte det var pinsamt att vi åkt in. Haha!

Sen dess har tiden rusat fram i snabbare takt än jag någonsin trodde var möljligt. Detta har utan tvekan varit det året som gått fortast hittills i mitt liv. Vi får väl se om nästakommande år har lika bråttom. Då ska ju både jag och Jens ska jobba igen...jaja, det är några månader kvar tills dess!


Soon to be 1 år, foto från igår :)
Presentöppning
Kul med paket!
Underbara!
Testkör i sängen
Malte blev firad med paket imorse och tyckte det var skoj! Han är verkligen en levnadsglad kille med en energi utan dess like. Han kutar runt hela dagarna, gärna utomhus om han får välja. Grovmotoriken har han riktigt bra koll på sen ett tag tillbaka. Springer, klättrar och har sig. Nu övar han för fullt på de lite mer finmotoriska(eller vad det heter) grejerna som att äta med sked, bygga duplo, rita med kritor osv. Det är så kul att se när hans personlighet växer fram mer och mer och jag ser fram emot när han börjar använda fler ord!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar