28 november 2012

Onsdagsblaj

Nu längtar vi efter snö här hemma! Det här råkalla, blåsiga och mörka regnvädret är inte vidare mysigt. Albin vill också ha snö, men han kommer nog inte ihåg något från förra vintern och har inte full koll på hur snö känns och så. Här om dagen sa han att "Jag vill att det ska komma snö nu, jag vill plaska i snön!". Det är ju dock inte blötsnö jag längtar efter....

När jag kom hem från jobbet idag hade en stor bunt nyframkallade foton kommit med posten. Jag älskar verkligen det "gamla" sättet att titta på kort, dvs i album istället för att bara ha allt på datorn. Så i helgen blir det till att sätta in kort! Och längta lite efter sommar och strandhäng - för det vore ju snäppet bättre än snö :)

Bilderna nedan är från dagens Stockholmsväder och vår mysiga Cypernresa 2011.



1 kommentar:

  1. O snö fick ni? Här är fortfarande bara blask. Sitter faktiskt och längtar efter sommaren. Mest för att jag är så innerligt trött på all sjuka som hösten och vintern innebär.

    Vi kommer jättegärna på fika. Juldagen åker vi mellan mamma och pappa skulle passa fint att komma inom en stund på vägen. Den 25:e. Runt lunchtid. Vad tror du? Fungerar det för er. KRAMAR!

    Missa nu inte att tävla om 500;- i presentkort hos Ellos...
    http://hemmapavarangataistan.blogg.se/2012/november/tavla-med-ellos-2.html

    SvaraRadera