10 februari 2013

Lunginflammation

Det blir visst ont om inlägg här just nu. Har inget roligt att skriva. Det blev dessvärre lunginflammation av min influensa. Fick penicillin hos VC som inte hjälpte alls så i fredags åkte jag in till sjukan och där blev jag kvar. Hade och har väldigt dåliga värden så de behåller mig här tills svaren på de odlingsprover de tagit kommer. Så att jag får rätt antibiotika och blir frisk nån gång!

Över till nåt annat. Albin har blivit jätteduktig på att skriva sitt namn, se så snyggt det blir!!



3 kommentarer:

  1. Nej vad trist :( Hoppas att du blir bättre snart och att du får komma hem till familjen!

    STOR krya på dig kram,
    Linnéa

    SvaraRadera
  2. Fy krya på dig. Det verkar vara hemska baciller just nu. Vi vaknade upp tre av fyra med feber idag. Tröttsamt!

    SvaraRadera