16 februari 2012

Vulkanutbrott

De senaste 24 timmarna har Albin lyckats få två utbrott, värre än de vanliga. Ett igår när Jens hämtade från förskolan och ett imorse när något blev heeelt fel med vällingen. Att en sån liten människa kan låta så.

Det är tur att jag känner mig säker i min roll som mamma. Jag vet att jag är en bra mamma och att jag gör ALLT för att mina ungar ska må bra. Annars skulle jag väl ringt Nannyakuten eller nåt, för han betedde sig värre än barnen som visas i det programmet (stackars barn för övrigt, fruktansvärt program!).

Älskade, underbara, tokjobbiga barn!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att läsa någon som faktiskt skriver att den känner sig säker i sin roll som mamma. Blev helt lugn och glad bara av att läsa det. Man kan hämta MYCKET kraft i att bara våga lita på sig själv.
    Och tvååringar har så mycket jobbiga grejer för sig och det är ju superjobbigt för oss men också för dem. Och det går ju över.
    Vad babbligt det blev. Ville bara skriva att du är en supermorsa!

    SvaraRadera
  2. älskade och underbara lilla mamma till de bästa barnbarn som finns, vad glad jag blir att du inte ringer till Nannyakuten.......

    SvaraRadera