20 april 2012

Dåligt

Jag har visst varit riktigt dålig på att uppdatera här under veckan. Till och med sambon min påpekade det igår...

Den här dagen började också dåligt. Vid 5-rycket skrek Albin i högan sky. Vet inte om han hade drömt något läskigt men han tystnade i alla fall så fort jag kom in till honom. Pappa dög inte alls. "Gå, gå!" skrek Albin bara när Jens prövade. Så jag fick vackert lyfta på rumpan och byta säng. Kvar i vår säng låg Jens och Malte. Malte vaknade tyvärr före Jens och begav sig ut på äventyr. Han tog sig förbi våra uppbullade kuddhinder och dråsade ner för sängen. Stackars liten. Ett rött litet märke blev det i pannan men annars verkar det ha gått bra.

Vädret är ju passande nog också dåligt. Regn nu och tydligen är det risk för snö i helgen. Jag har inget emot snö på vintern, men nu är det faktiskt vår!

Jaja, veckan fram tom nu har varit jättebra. Jag har hunnit träffa både Nattis och Madde, två av mina närmsta tjejkompisar. Ikväll tänkte jag dessutom dra iväg till Jenny för lite tjejkväll när Malte har dunat in!

Ni som läser här kanske börjar tycka det är lite enformigt med bild efter bild på mina små. Förstår att ni vet hur de ser ut vid det här laget. Men bloggen är ju i första hand en dagbok och dokumentation vad som händer i deras liv. Så här kommer en till bild på grabbarna :-)

De brukar sitta tillsammans och pilla på Maltes bebisleksaker på mornarna. Gulligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar